בד טטרה- למה כדאי לבחור בו?

בתעשיית הטקסטיל העולמית ניתן למצוא מגוון רחב של בדים שונים אשר מהם מייצרים מוצרים שונים לרבות: בגדים, מצעים, שמיכות ועוד. אחד הבדים המיוחדים ביותר הוא בד טטרה. לבד טטרה יש מרקם רך ונעים וסגולות בריאותיות שונות. ניתן לפגוש אותו בחנויות ביגוד, בחנויות מצעים ועוד. אם אתם תוהים מדוע כדאי לרכוש מוצרים שעשויים דווקא מבד זה, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

בד טטרה- במה מדובר?

קרדיט תמונה: freepik

בד טטרה הוא בד נוח ורך. יש לו מגוון רחב של שימושים ויתרונות וניתן למצוא אותו בעיקר בתעשייה של האופנה והטקסטיל. לא מעט מעצבי אופנה בוחרים להשתמש בשנים האחרונות בבד טטרה ליצירת קולקציות שלמות של בגדים הרלוונטיים בעיקר לעונת הקיץ וזאת בשל העובדה שמדובר על בד קליל ונעים, שנוח ללבוש אותו בעונה החמה. מעבר לכך, שמיכות פופולאריות ביותר לעונת הקיץ הן שמיכות טטרה. שמיכת טטרה היא רכה, נעימה ונוחה. מדובר על בד אוורירי אשר עשוי מ100 אחוזים של כותנה אורגנית ומלטפת ולכן, נעים להתכסות איתה גם בימים החמים.

מהם היתרונות של בד טטרה?

לבד טטרה יש לא מעט יתרונות. בשל היתרונות הרבים שיש בבד המדובר, תעשיית ביגוד תינוקות ותעשיית מוצרי תינוקות בכלל בוחרת להשתמש בבד המדובר. ניתן למצוא כיום גם ביגוד טטרה לתינוקות וגם חיתולי טטרה, אשר מאז ומתמיד היו מוצר נפוץ ביותר עבור תינוקות.

בדי הטטרה הם בדים טבעיים ונעימים, הם עשויים מחומר קליל ורך, הם אווריריים ביותר ויש להם רמת ספיגות גבוהה מאוד ועל כן מייצרים מהם גם חיתולים כאמור המשמשים תינוקות באופן רב פעמי.

מעבר לכך מדובר על בדים אנטי אלרגניים ועל כן הם מתאימים לשימוש גם לתינוקות מאוד רגישים או לאנשים שהעור שלהם רגיש. ישנם לא מעט אנשים אשר סובלים מתופעות שונות בעור שלהם בשל בדים שונים שהם לובשים. בין התופעות הללו ניתן למצוא: גרד בעור, אדמומיות ועוד. הבחירה בבד טטרה תאפשר לכם להנות מבדים נעימים ונוחים שלא יגרמו לתחושה לא נעימה כלשהי בעור או לגירוי כלשהו.

היכן ניתן לרכוש בגדים העשויים מבד טטרה?

כמובן שאם אתם מעוניינים לרכוש בגדים העשויים מבד טטרה, חשוב לכם איכות הבד והיתרונות שלכם, אך חשוב לא פחות העיצוב, הגזרה והנראות של הבגד. על כן, אם אתם מחפשים ביגוד העשוי מהבד המדובר, חשוב שתבחרו בחברה המציעה קולקציות בגדים מדהימות בכל קנה מידה העשויות מבד זה. המטרה היא שתמצאו בגדים שמתאימים לכם הן מבחינת גזרה, הן מבחינת סוג בגד והן מבחינות נוספות וכאשר תלבשו אותם תרגישו מצד אחד הכי נוח שאפשר ומצד שני, תראו הכי טוב שאפשר.

בגדים אתר פסים מציעים לכם ביגוד איכותי ומעוצב בטוב טעם, מבד טטרה. תוכלו לרכוש את הבגדים הטובים ביותר בכל היבט אפשרי ולהנות מהם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

B-GOOD

הדפסת ומכירת חולצות בית ספר עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים חולצות והדפסות איכותיות ביותר המתאימות לרוב בתי הספר ומתחייבת לשירות מהיר, מקצועי ואמין, ברמה אחרת.

אז מה היה לנו בכתבה: