טיפים לתכנון בר מצווה שלא תשכחו לעולם

מסיבת בר מצווה היא אירוע מיוחד עבור נערים, והיא מאפשרת להם לחגוג את המעבר מילדות לבגרות עם חברים ובני משפחה. כמו עם כל אירוע משמעותי אחר, חשוב לתכנון בר מצווה מראש, כדי למנוע טעויות ולהבטיח אירוע חלק ומהנה. הטיפים הבאים לתכנון בר מצווה יאפשרו לכם לתכנון אירוע מהנה שילדכם לא ישכח, ואירוע שכל האורחים בו ייהנו לכל אורכו.

טיפים לתכנון בר מצווה בלתי נשכחת

דבר ראשון, דברו עם חתן החגיגה

הורים רבים נסחפים אחר חגיגות בר מצווה, ומתכננים אירוע לפי מה שהם רוצים; זכרו שבאירוע הזה חתן בר המצווה הוא המרכז, וחשוב לדבר אתו על ההעדפות שלו. שאלו היכן הוא מעדיף לערוך את האירוע, האם הוא מעדיף אירוע מצומצם או גדול, אם יש אוכל מסוים שהוא רוצה שיהיה בחגיגה, ועוד. החלטות משותפות יאפשרו לכם לתכנן אירוע שבו חתן בר המצווה ייקח חלק, מה שיאפשר לו ליהנות מהאירוע, וגם להרגיש שקולו נשמע.

בחרו מיקום שמתאים לכל היום

בחירת מיקום עבור חגיגות בר מצווה תלויה במספר גורמים: קרבה לבית כנסת (עבור אלו שמתכננים אירוע שכזה), קרבה של האורחים למיקום האירוע, נוחות הגעה, ועוד. בחרו אולם אירועים, או מקום אחר, שבו תוכלו להתכנס עם האורחים בשעה שאתם רוצים – בלי עיכובים. אם אתם עורכים אירוע במיקום מרוחק יחסית, בדקו שירותי הסעות, כך שהאורחים יוכלו להגיע בזמן ויחדיו כדי ליהנות מכל חלקי האירוע.

התחשבו בגילם הצעיר של האורחים

לנערים ונערות בגיל ההתבגרות יש העדפות שונות מאורחים מבוגרים יחסית; כאשר אתם מתכננים בר מצווה, מצאו את האיזון בין מה שילדים אוהבים, ובין מה שמבוגרים אוהבים. זה תקף למוזיקה, אטרקציות וגם האוכל שאתם מגישים. הגשה של תפריט "רגיל", לצד תפריט שמתאים לנערים ונערות יאפשר לאורחים שלכם ליהנות מהטוב בכל העולמות. אתם יכולים להזמין דוכני מזון של המבורגר, נקניקיות, צמר גפן מתוק ומאכלים אחרים שילדים אוהבים, לצד תפריט רגיל. בנוסף, דברו עם הדי ג'יי שאתם מזמינים כדי שינגן שילוב של שירים לילדים ולמבוגרים כדי שכולם ייהנו מהאירוע.

אל תשכחו את הצלם

צלמים מהווים חלק בלתי נפרד מאירועים, כולל חגיגות בר מצווה. צלם מקצועי יתעד רגעים מיוחדים מהאירוע, מה שיהווה מזכרת עבורכם וגם עבור האורחים שלכם. בקשו מהצלם לשלב בין תמונות מבוימות ובין תמונות לא מבוימות כדי ללכוד רגעים ספונטניים באירוע. אם תרצו, תוכלו לשלב גם תמונות מגנט שהאורחים יוכלו לקחת איתם הבית, או עמדות צילום שבהן האורחים יוכלו ללכוד תמונות סלפי. בסופו של יום, תמונות מהוות את המזכרת הפופולרית ביותר מאירועים, אז וודאו שאתם שוכרים צלם איכותי שיתעד רגעים מיוחדים.

תכננו אטרקציות עבור האורחים

חגיגות כיום אינן שלמות בלי אטרקציות כאלו ואחרות; מתבגרים בגיל המצווה אוהבים אטרקציות אירועים שונות ממבוגרים, ולכן מומלץ לשלב אטרקציות שונות עבור כל האורחים. אתם יכולים להזמין דוכן מתוקים, קישוטים זוהרים, או עמדה להדפסת חולצות עיצוב אישי. עמדה כזו מאפשרת לאורחים ליהנות ממזכרות מיוחדות מהאירוע, ובחברת טאפ פרינט תיהנו משירות מקצועי בתחום. לצד שירותי הדפסה על מוצרים אחרים, החברה מספקת עמדות הדפסה על חולצות, כך שכל אורח יוכל לצאת עם חולצה מודפסת בעיצוב אישי. האטרקציה הזו פופולרית במיוחד באירועי בת ובר מצווה, ואורחים בכל גיל נהנים ממנה, כך שהיא מומלצת לאירועים מהסוג הזה.

לסיכום

חגיגות בר מצווה מהוות אבן דרך משמעותית בחייהם של גברים צעירים. הטיפים שציינו מעלה יאפשרו לכם לתכנן אירוע מהנה שמדבר לכל הגילאים, שבו אתם וגם האורחים תבלו באופן בלתי נשכח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

B-GOOD

הדפסת ומכירת חולצות בית ספר עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים חולצות והדפסות איכותיות ביותר המתאימות לרוב בתי הספר ומתחייבת לשירות מהיר, מקצועי ואמין, ברמה אחרת.

אז מה היה לנו בכתבה: